Anglická Premier League se těší stále větší oblibě. Narůstající popularitu soutěže pěkně ilustruje graf vytvořený pomocí služby Google Trends. Tento nástroj generuje vyhledávání klíčových slov, která se vztahují k soutěži.
V roce 2004 hledali informace o Premier League převážně uživatelé ve Velké Británii a v Austrálii, o dva roky později rapidně narostl provoz z vyhledávání v Kanadě, Skandinávii a některých částech Afriky. Od roku 2010 už si pravidelně googloval informace o soutěži celý černý kontinent, Dálný východ a raketově stoupal zájem uživatelů z celé Evropy.
Za pouhých deset let se stala ze soutěže, která zajímala hlavně fanoušky ve Velké Británii a Austrálii, globální záležitost. Čím to je? Velkou roli jistě hraje lepší a snadnější přístup k internetu na celém světě, ke zvýšenému zájmu ale určitě pomáhá hlavně fakt, že Premier League je kvalitní produkt – v soutěži hrají špičkoví fotbalisté z celého světa, což pomáhá její globální popularitě.

Provoz na stránkách Google spojený s Premier League je spíše jen zajímavost, která nemusí mít zásadní vypovídací hodnotu, dokáže však udělat představu o růstu zájmu o tuto soutěž. Zatím to nevypadá, že by se měl tento trend v brzké budoucnosti změnit.