Fanoušci brněnské Komety si oddechli. Klub získal nového generálního partnera, částečně přizpůsobil tomu logo, ovšem jméno zůstalo nezměněno. Vedení extraligového zástupce se rozhodlo slavnou značku zachovat.
Minimálně tři sezony bude klíčovým sponzorem Komety brněnský pivovar Starobrno, který přispěje k ekonomické stabilitě současného vicemistra. "Máme rozpočet přes 120 milionů korun. Musíme zajistit A mužstvo, které přitahuje sponzory, diváky a veškerou sledovanost. To vše se odvíjí od jeho výkonů. Pokud nebude áčko v pohodě, jak finančně i předváděným výkonem, promítne se nám to do provozů mládeže a haly," uvedl majitel klubu Libor Zábranský.
Současně vyvrátil, že by při vstupu nového strategického partnera přemýšlel o změně názvu. "V případě naplnění rozpočtu člověk zvažuje všechny varianty. Ale že bychom chtěli rozšířit nebo měnit název HC Kometa Brno, o tom jsme nikdy nemluvili," ujistil Zábranský.
Nové logo Komety má stejný tvar jako značka Starobrna, což není až tak zásadní zásah do původního symbolu klubu. "Pokud bychom položili naše pomyslné logo na stůl, díky novému podpisu smlouvy jsme jej dokázali podpořit i čtvrtou nohou, díky čemuž jsme stabilnější," pravil vlastník extraligového klubu.
"Nové logo má naši spolupráci zvýraznit. Propojení a rukopis obou společností by měly být vidět. Logo je naše, klubové. S eventuální změnou partnera se upravovat nebude. Logo, které jsme používali doteď bude nadále živé. Spousta klubů v NHL využívá všechna jejich loga, i my půjdeme stejnou cestou," doplnil Zábranský, který klub koupil před sedmi lety a dal mu název HC Kometa Brno.
Pod vládou Zábranského získali brněnští hokejisté letos na jaře extraligové stříbro. Daří se jim i v letošní sezoně. Ze dvou zápasů získali šest bodů a jejich nedělní domácí duel s Kladnem byl vyprodaný, i když za Středočechy ještě nenastoupil Jaromír Jágr.