I tak se bojuje o diváky. S heslem „Fotbal není televizní program“

I tak se bojuje o diváky. S heslem „Fotbal není televizní program“

Anglie je fotbalovou zemí, ale nejmladší generace si už možná myslí, že nejpopulárnější hra na světě je jen televizní show. S báječným nápadem, jak dostat děcka na stadion, přišel klub Prescot Cables FC.

Fotbalový Liverpool, to není jen slavný klub z Anfield Road nebo jeho konkurent Everton, ale také třeba Prescot Cables FC. Že jste o tomto oddílu nikdy neslyšeli? To je divné, protože existuje už od roku 1884 a je starší než kterýkoli český klub.

Prescot hraje v Northern Premier League, což je až osmá nejvyšší anglická soutěž, ale zápal pro fotbal místním činovníkům nechybí. Před sezonou se rozhodli, že přitáhnou na stadion s kapacitou 3 200 míst nejmladší diváky a taky vymysleli, jak na to.

Všichni, kdo mají méně než šestnáct let, mohou chodit až do konce tohoto soutěžního ročníku do místního Valerie Parku, kde Prescot hraje domácí zápasy, zcela zdarma. Klub se rozhodl jít do boje o nejmladší diváky s tímto sloganem: „Nenechte svoje děti vyrůstat v přesvědčení, že je fotbal televizním programem.“

Jestliže si nějaká kampaň zaslouží uznání, pak to je právě tato. Bafuňáři nejednoho českého klubu, kteří brečí nad prázdnými tribunami, by se mohli od Prescotu lecčemu přiučit…

Doporučujeme

Články odjinud