Ne, že bych chtěl dělat někomu jen tak reklamu. Zvlášť ne, když se svým plebejským pivním vkusem nejraději chlemtám plzeňskou dvanáctku (pardon jedenáctku – hoši krouhli „volume“ dolů). Ale nejnovější reklamní počin holandského Heinekena je tak podařený, že mi to zkrátka nedá.
Měsíc před velkým finálovým zápasem Ligy mistrů v Londýně pustil pivovarnický gigant z Nizozemí do světa podařený videoklip. Dal by se klidně nazvat „Jak se z Jižní Ameriky dostat včas do Wembley.“
Ač je to ryze fotbalová reklama, nenajdete v ní jediného fotbalistu (což je docela osvěžující) a neobsahuje ani žádný vysvětlující nebo doplňkový text. Hlavní řečí spotu je lehkost, nadhled a pořádná dávka humoru. Takhle má vypadat správná (sportovní) reklama!