VIDEO: Jak se z Jižní Ameriky dostat včas na finále Ligy mistrů

Ne, že bych chtěl dělat někomu jen tak reklamu. Zvlášť ne, když se svým plebejským pivním vkusem nejraději chlemtám plzeňskou dvanáctku (pardon jedenáctku – hoši krouhli „volume“ dolů). Ale nejnovější reklamní počin holandského Heinekena je tak podařený, že mi to zkrátka nedá.

Měsíc před velkým finálovým zápasem Ligy mistrů v Londýně pustil pivovarnický gigant z Nizozemí do světa podařený videoklip. Dal by se klidně nazvat „Jak se z Jižní Ameriky dostat včas do Wembley.“

Ač je to ryze fotbalová reklama, nenajdete v ní jediného fotbalistu (což je docela osvěžující) a neobsahuje ani žádný vysvětlující nebo doplňkový text. Hlavní řečí spotu je lehkost, nadhled a pořádná dávka humoru. Takhle má vypadat správná (sportovní) reklama!

Doporučujeme

Články odjinud